مشکلات رایج در ادوب کانکت
چگونه مشکلات ادوب کانکت را برطرف کنیم؟
- Not ready
این مشکل به دلیل stop شدن سروریس ادوب کانکت می باشد (مواردی مانند cpu usage بالا ، عدم ارتباط با دیتابیس و ...)
راه حل : ریست کردن سرویس های ادوب کانکت
- کرش کردن کلاس
برخی مواقع برخی کلاس های ادوب کانکت کرش می کنند که یا به دلیل cpu usage بالا و یا دلایل ناشناخته می باشد
راه حل :
1 - ابتدا سعی کنید با مرورگر وارد کلاس شوید و در صورت ورورد موفق reset layout را بزنید
2 - وارد ادوب شده کلاس را حذف کنید و از داخل ریلاین مجدد کلاس را متصل کنید (جلسات ضبط شده پاک می شوند)
3 - وارد سرور ادوب شده ، داخل دیتابیس ادوب کویری زیر را اجرا کنید :
select concat(sco_id,'-',Version) from PPS_Scos Where Sco_id=mettingIdخروجی این کویری اسم فولدر کلاس در ادوب می باشد . در مسیر Connect/7 این پوشه را پیدا کنید آن را تغییر نام داده و یک کلاس دیگر را به جای آن کپی کرده و نام آن را به همین نام تغییر دهید
- Preparing the room
عدم باز شدن کلاس ها با مرورگر یا باز نشدن جلسات ضبط شده با مرورگر
این خطا مربوط به سرویس ترانسماکس هست.
راه حل :
۱. باز بودن پورت ۲۴۴۳ و عدم فیلتر در آنتی ویروس و فایروال
۲. اجرای دستور api مربوطه در مرورگر سرور
۳. ریست کردن سرویس ترانسماکس
http://localhost:8510/api/xml?action=acts-host-register&acts-host-name=win-mjhbd773ctr&external-name=your domain
- Connecting یا connection error
با ریست شدن سرویس media server این مشکل حل می شود.
همچنین dnsداخل سرور آدرس را result کند.