جلسات مصاحبه
جلسات مصاحبه چیست؟ چگونه جلسه مصاحبه ایجاد کنید؟ چگونه برای جلسات آنلاین مصاحبه لینک ایجاد کنید؟
- جلسات مصاحبه چیست؟
برای انجام فرآیند استخدام ممکن است جلسه مصاحبه ای برای شناخت بیشتر کاربر و ارزیابی کردن مهارت های تخصصی، گفتاری، جسمانی و... نیاز باشد. در نتیجه می توانید این جلسات را به صورت حضوری یا آنلاین در بستر سامانه برگزار کنید.
- چگونه جلسه مصاحبه ایجاد کنید؟
از منو آزمون و زیر منو آزمون را، انتخاب کنید. در لیست آزمون ها، آزمون مورد نظر خود را انتخاب کنید. روی گزینه جلسات مصاحبه کلیک کنید. در این صفحه، لیست جلسات مصاحبه به همراه اطلاعاتی در خصوص تاریخ، زمان و محل برگزاری را مشاهده می کنید و اگر از قبل جلسه ای ایجاد کرده اید، می توانید آن را ویرایش کنید. همچنین برای جلسه مصاحبه آنلاین، 15دقیقه قبل از شروع جلسه، دکمه ورود به جلسه برای شما و کاربر فعال می گردد.
برای ایجاد جلسه، روی آیتم جدید کلیک کنید و در صفحه باز شده اطلاعات جلسه را (که شامل موارد زیر می شوند) وارد کنید:
عنوان: عنوان جلسه را وارد کنید.
شروع: تاریخ و ساعت شروع جلسه را وارد کنید .
پایان: تاریخ و ساعت پایان جلسه را وارد کنید.
سرور آزمون: سرور آزمونی که مدیر کل به صورت پیش فرض ایجاد کرده است را، انتخاب کنید.
توضیحات: اگر توضیحاتی درباره جلسه مصاحبه دارید، می توانید در این قسمت وارد کنید.
اگر گزینه انتشار فعال باشد، این جلسه در بازه زمانی مشخص شده قابل مشاهده خواهد بود.
و در آخر دکمه ذخیره تغییرات را وارد کنید.
- چگونه برای جلسات آنلاین مصاحبه لینک ایجاد کنید؟
برای این کار در صفحه جلسات مصاحبه بعد از ایجاد جلسه روی آیکن «ایجاد کلاس آنلاین» روبه روی جلسه مورد نظر کلیک کنید ، در پنجره باز شده ابتدا به نکات گفته شده توجه کنید، سپس سروری که در منو «تنظیمات» زیرمنو «سرور جلسات آنلاین» ایجاد کرده اید را انتخاب کنید و در آخر گزینه ذخیره تغییرات را انتخاب کنید.
نکته: لینک ورود به جلسه 15 دقیقه قبل از ساعت شروع مصاحبه فعال خواهد شد تا کاربر و مصاحبه گیرنده بتوانند وارد جلسه شوند .